יומיים לאחר שגילו את המחלה: מרת רייזל שלזינגר ע"ה

    נתי קאליש 1 Comment on יומיים לאחר שגילו את המחלה: מרת רייזל שלזינגר ע"ה

    חיכתה 24 שנים לילדים: האשה החשובה מרת רייזל שלזינגר הלכה אמש לעולמה יומיים בלבד לאחר שגילו אצלה את המחלה. הלוויתה התקיימה אמש משמגר להר המנוחות

    8:03
    08.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ע'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברוך דיין האמת: מירושלים הגיעה אמש הבשורה המעציבה על לכתה של האישה החשובה מרת רייזל שלזינגר ע"ה, רעייתו של הרב נחום שלזינגר מחשובי חסידי לוצק מרחוב דוד ילין 44 בירושלים.

    מרת שלזינגר ז"ל, ביתו של ר' אייזיק פרקוביץ זצ"ל, נפטרה אתמול בבית החולים שערי צדק, והיא בת 61, יומיים בלבד לאחר שגילו אצלה את המחלה בכבד. הלוויתה התקיימה אמש בשעה 12:30 מבית ההלוויות שמגר להר המנוחות שם נטמנה.

    היא הותירה אחריה בן ובת בני 15-17 שנולדו לאחר 24 שנות ציפייה. במהלך השנים בהן ציפתה לפרי בטן היא הסתובבה בהרבה מדינות בעולם ועברה בהן טיפולים רבים, ולבסוף דווקא כאן בישראל עברה טיפול שהצליח ונולדו לה שני ילדיה.

    הלוויתה אמש:

    קרוב משפחתה עמו שוחחנו סיפר ל"קול חי" כי כל משוש חייה היו הילדים להם זכתה אחרי שנות ציפייה מרובות, וכי זכתה לראותם עולים בדרך התורה והיראה, על אדני התורה והחסידות. למרבה הצער היא לא זכתה לראותם תחת החופה.

    זהו לא המקרה המצער הראשון במשפחתה. אחותה ביילא דייטש נפטרה לפני כשנה, והיה לה עוד אח קטן ממנה, משה פרקוביץ שנפטר לפני 15 שנים. נותרו לה שלושה אחים שיבדלו לחיים טובים, ר' ראובן, ר' אברהם ור' חיים למשפחת פרקוביץ'.

    תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.



    1 תגובות

    מיין תגובות